השר בנט החליט: להשעות את הפעילות עם אונסק"ו

    ההחלטה מאמש מהווה הכחשת היסטוריה, ונותנת רוח גבית לטרור. מי שנותן פרס לתומכי ג׳יהאד בירושלים רק בשבוע שבו נרצחו שני יהודים בעיר, יכול חלילה להיות הבא בתור.
    איתי גדסי 4 Comment on השר בנט החליט: להשעות את הפעילות עם אונסק"ו

    בעקבות החלטת הוועד המנהל של אונסק"ו בדבר זיקת העם היהודי למקומות הקדושים בירושלים: שר החינוך נפתלי בנט, המכהן כנשיא הוועד הישראלי של אונסק"ו, החליט להשעות כל פעילות מקצועית עם ארגון אונסק"ו

    שר הביטחון, נפתלי בנט צילום: פלאש 90
    ההחלטה מאמש מהווה הכחשת היסטוריה, ונותנת רוח גבית לטרור. מי שנותן פרס לתומכי ג׳יהאד בירושלים רק בשבוע שבו נרצחו שני יהודים בעיר, יכול חלילה להיות הבא בתור.
    14:23
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on בחסדי שמים: סוכלה חוליית טרור שתכננה לפוצץ מטען על חיילים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך נפתלי בנט, המכהן כנשיא הוועד הישראלי של אונסק"ו, החליט להשעות כל פעילות מקצועית עם הארגון הבינלאומי באופן מיידי בשל החלטתם יוצאת הדופן אמש. בהתאם להחלטה, כל השתתפויות הוועד הישראלי יופסקו, לא יתקיימו פגישות עם נציגי אונסקו או השתתפויות בכנסים בינלאומיים, וכן לא יתקיים כל שיתוף פעולה מקצועי עם ארגון הנותן רוח גבית לטרור.

    שר החינוך נפתלי בנט פנה למדינות החברות בארגון בעולם במכתב, וכך כתב: ״ההחלטה מאמש מהווה הכחשת היסטוריה, ונותנת רוח גבית לטרור. מי שנותן פרס לתומכי ג׳יהאד בירושלים רק בשבוע שבו נרצחו שני יהודים בעיר, יכול חלילה להיות הבא בתור. העולם המערבי צריך לעמוד מול אונסקו, ונגד פרס לטרור. כמו שפועלים נגד טרור איסלאמיסטי בתדמור וחאלב, כך צריך להתנגד לטרור דיפלומטי בירושלים. המחבל הבא ישאב את הלגיטימציה מההחלטה האומללה אמש. ניתוק ירושלים מישראל, יהיה אבן דומינו שיפגע בסופו בכל העולם המערבי״.

    ממשרד החינוך נמסר כי השר בנט יכנס בשבועות הקרובים ישיבה מיוחדת של חברי הוועד הישראלי בארגון בכדי לדון בהמשך הצעדים הדרושים.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      צריך וצריך וצריך וצריך
      כל הזמן הפוליטקאים מטיפים מוסר לעולם מה צריך
      הם לא עוצרים לרגע וחושבים, הרי זה דבר לא טבעי ההתנפלות וההתעסקות האובססיבית הזאת רק נגד ישראל
      הפוליטיקאים לא מבינים שכל הרעשים ברקע האלו נועדו להעביר אלינו מסר מהקב"ה אותו משמיעים לנו כל אומות העולם מאז הקמת המדינה:
      'עליכם להוכיח את הזיקה היהודית שלכם לארץ הזאת'
      אם הולכים 2000 שנה אחורה אפשר ללכת כבר עוד 1000 שנה קודם לכן ולראות שלפנינו ישבו כבר 7 עממי כנען (ביניהם הפלישתים, שהפלשתנאים טוענים שיש להם קשר אליהם),במבט של האומות אז אנחנו גרשנו את הכנענים לפני 3000 שנה והיינו בעצם גזלנים, ואחר כך גרשו אותנו, ומאז במשך האות רבות בשנים היו כאן כל מיני ערב רב של ערבים ובדואים שישבו על אדמות ההתנחלויות חיפה ותל אביב, מה פתאום גרשו אותם? לדידם אנחנו גזלנים!
      שר החינוך הוא גם נשיא הוועד הלאומי לאונסק"ו בישראל, אם הוא מחפש תשובה הוגנת ונכונה, יש לו תשובה אחת ויחידה אותה הוא יוכל להשיב, התשובה נמצאת ברש"י בפסוק הראשון בתורה, שם אומר רש"י בשם חז"ל(שכבר צפו את טענתם הנצחית של אומות העולם כבר לפני אלפי שנים) שלא היה צריך להתחיל את התורה אלא במצווה הראשונה (החדש הזה לכם) ומה טעם התחיל הכתוב בבריאת העולם? שאם יבואו אומות העולם ואמרו לישראל לסטים אתם שגזלתם את הארץ, ישיבו להם ישראל בראשית ברא ה' – "שהוא ברא את הארץ וברצונו נתנה להם וברצונו נטלה מהם ונתנה לנו"
      אבל אי אפשר לעצור כאן!!! רש"י ממשיך באותו פסוק ומבאר שלא נברא העולם אלא בשביל התורה!
      ישראל ההוגים בתורה הם המגשימים את היעוד של הבריאה ולכן נתנה להם הארץ! בשביל לטעון את זה צריך להאמין בזה, ולהפסיק לבוז ללומדי התורה בהתנשאות על כך שאינם יוצאים לעבוד ולא לומדים ליב"ה!

    2. 3

      מעולה כך בדיוק צריך להתנהג איתם חרם נגד חרם

    3. 2

      דווקא נראה שבנט די מזדהה עם השקפת העולם של אונסק"ו!
      אחרת איך אפשר להסביר את העובדה שלחינוך המוכש"ר הערבי חתם על הסכם שמסדיר את תקצובם בעודו מפלה
      את החינוך המוכש"ר היהודי (ובתוכו באופן בולט החרדי) שנמצא במעמד חוקי זהה לחלוטין!
      לתשומת לב מצביעי בנט (ואנחנו נזכיר זאת ללא הפסקה עד יום הבחירות!) רק לאחרונה היה בנט חלק מהקנוניה שהעבירה 50 מליון ש"ח למוכש"ר הערבי כמקדמה וכעת נאלצו המוכש"ר היהודי להגיש על זה בגצי"ם!!!
      מצורת התנהלות שכזו אין ספק שבארגון אונסק"ו (שבעיקרו עוסק בחינוך בין לאומי) מוחים כפיים ורובים משר החינוך היהודי רב נחת…
      נקווה שנפתלי בנט יתעשת ולכל הפחות לא יניח לבכירי משרדו לטייח את הקיפוח וההתעמרות הנוראית במוכש"ר היהודי ולא ישבש הליכי משפט
      ולא יסתיר את המידע הרלוואנטי כפי שעשה כבר עם תחילת כהונתו בנוגע לעתירת גני נילדים של המוכש"ר, כאשר במשך חודשים ארוכים לא העביר את המידע שנדרש בבית המשפט לצורך בדיקת טענות העותרים
      מי יודע אולי הימים של עשרת ימי תשובה ויום כיפור יחד עם החג הבעל"ט יאירו ויעוררו בליבו את הזיק היהודי

    4. 1

      דני
      במקום כל היום לדבר אולי ילך ויהפוך את כל העולם ויוכיח שאנחנו צודקים ויבנה בכל הישובים מחוץ לקו הירוק בקיצור בתור שר ימני שיזיז את עצמו ויעשה עם עצמו משהו ולא כל היום מסיבות עיתונים